Способи оплати

  • Оплата при доставці: сплатити за товар кур’єру при отриманні, або у відділенні транспортної компанії (Нова пошта).
  • Онлайн оплата: платити за товар можливо через мобільний додаток “Приват 24” або його аналоги, на картковий рахунок Приват-банку. При виборі даної системи оплати наш менеджер надішле вам номер картки Приват банку, куди необхідно буде переказати гроші за товар. (Комісія за переказ згідно з тарифами Вашого банку.)
  • Безготівкова оплата: можливість відплатити за товар за безготівковим розрахунком. При виборі даної системи оплати, просимо вказати електронну адресу в оформленні замовлення, наш менеджер надішле на Ваш e-mail, рахунок та необхідний список документів для оплати за товар. ВАЖЛИВО – товар опускатиметься, тільки після зарахування повної вартості товару на наш поточний рахунок.

Способи доставки

  • Кур’єрська доставка:  Доставка кур’єрською службою по Києву. Вартість доставка –  200 грн. Під час доставки кур’єр заздалегідь повідомить Вас перед доставкою.
  • Доставка по Україні: доставка товару по Україні здійснюється транспортною компанією “Нова пошта”. Послуги за доставку оплачує отримувач. При виборі цієї доставки в оформленні замовлення просимо прописувати повне ПІБ та адресу доставки, т.к. не завжди у транспортній компанії є Ваші дані. Увага! Відправлення великогабаритних товарів Україною здійснюється тільки за повною або частковою передоплатою! (уточнити цю інформацію щодо товару можна у будь-якого менеджера.)

Гарантія та повернення

Гарантію надає виробник. Гарантійне обслуговування здійснюється лише сертифікованими сервісними центрами. Телефонний номер сервісного центру вказано у гарантійному талоні.

Відповідно до закону України “Про захист прав споживачай” покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не влаштував його формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з іншої причини не може бути використаний ним за призначенням.

Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом із проданим товаром. У разі несправності протягом гарантійного терміну гарантійний ремонт здійснюється сертифікованим сервісним центром.

Якщо гарантійний ремонт неможливий, продавець зобов’язаний повернути гроші або замінити товар на новий (тільки за висновком сервісного центру).

Меню

0
Кошик
  • Немає товарів у кошику.